Napisz do mnie
malgorzatajar29@gmail.com

Fakty na temat odchudzania

Fakty na temat odchudzania

Na pewno każdy z was słyszał jak ktoś mówi ” Woda odchudza”, albo ” Nie jedz kolacji to schudniesz”. I pewnie każdy z nas wertował Internet w poszukiwaniu faktów i mitów na temat odchudzania. Jako, że mity zostały już przedstawione, ten wpis będzie o faktach na temat odchudzania. Faktów, które każda odchudzająca się osoba powinna znać.

  1. Jeśli chcesz schudnąć, ogranicz słodycze.

To prawda. Chcąc szybko pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej, nie możesz bez opamiętania dostarczać organizmowi cukrów. Oczywiście cukry są potrzebne, lecz w rozsądnych ilościach i na pewno nie takie z gazowanych napojów czy batoników.

  1. Ćwiczenia poprawią Twoje samopoczucie.

Jak najbardziej. ćwiczenia, nawet te najdrobniejsze i wykonywane na świeżym powietrzu ( nie w upały- wybierz raczej chłodne ale słoneczne dni), sprawiają, że czujesz się lepiej niż gdybyś w ogóle się nie ruszała. Podczas wykonywania nawet prostych ćwiczeń fizycznych podnosisz poziom endorfin, odpowiedzialnych za szczęście. To dlatego po ćwiczeniach jesteś taka zadowolona z prawdopodobnie utraconych kilogramów.

  1. Dieta białkowa to szybki klucz do sukcesu

To tak naprawdę mit pomieszany z prawdą. Zależy od organizmu; dieta białkowa składa się z trzech faz: na samym początku spożywamy tylko białko, potem stopniowo dokładasz kolejne produkty. Dieta białkowa sama w sobie jest niebezpieczna i trzeba ją stosować z rozwagą. Jedzenie samego białka obciąża układ trawienny, sprawia, że zwalnia metabolizm i pojawia się problem z trawieniem tłuszczów. Oczywiście jest to wykonalne i niektórym udawało się zrzucić 12 kg.

  1. Pij dużo wody. Niegazowanej

Tego faktu już chyba nie trzeba nikomu rozwijać. Każda odchudzająca się osoba doskonale o tym fakcie wie: woda przyspiesza metabolizm i nawadnia organizm. Przynajmniej 2 litry wody niegazowanej.

Musisz pamiętać, że przechodzenie na dietę wiąże się z ryzykiem, więc lepiej nie przechodzić na nią bez konsultacji z lekarzem. Dzięki temu unikniemy efektu jo-jo a już na pewno tak restrykcyjne jak dieta białkowa. Każde diety wymagają regularnych badań kontrolnych. Kiedy zdecydujesz się przejść na dietę, nie możesz z  niej zrezygnować Powiązany wpis: Dieta 1000 kcal

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *